Mobilne reklamy. Krótko i na temat

Dodane: 26-03-2017 04:56
Mobilne reklamy. Krótko i na temat http://www.

Wypożyczanie przyczep reklamowych

Przyczepy reklamowe mogą być wynajmowane w firmach, które zajmują się przygotowywaniem takich przyczep do użytku. Płacić można za wynajem zarówno takich przyczep, które będą już w pełni przygotowane do pełnienia celów reklamowych, jak i takie, które muszą jeszcze zostać odpowiednio przygotowane do wykorzystywania ich w celach reklamowych.

Jednak w każdym wypadku takie przyczepy mogą być bardzo atrakcyjne i skutecznie reklamować różnego rodzaju towary i usługi. Jest to oczywiście bardzo ważne dla osób prowadzących różnego rodzaju działalność gospodarczą, aby mogły ją w odpowiedni sposób reklamować i sprawiać, że sprzedawane przez nie produkty będą się wydawały bardzo atrakcyjne. Dzięki temu przyczepy reklamowe mogą wspierać wykonywanie działalności gospodarczej.


O świadomości marki w Wikipedii

Świadomość marki - miernik znajomości marki. Zazwyczaj badania świadomości marki przeprowadza się metodą CATI, czyli drogą wywiadów telefonicznych. Można też przeprowadzać metodą PAPI czyli papierowymi wywiadami kwestionariuszowymi, lub poprzez CAWI - czyli wywiady internetowe.

Najważniejsze wskaźniki świadomości marki to:

świadomość spontaniczna, czyli procent grupy docelowej, który bez pomocy ankietera jest w stanie podać nazwę marki
świadomość wspomagana, czyli procent grupy docelowej, który deklaruje znajomość marki po jej wyczytaniu przez ankietera
świadomość TOM (ang. Top of Mind) czyli procent grupy docelowej wskazujący daną markę jako pierwszą w badaniu (pierwsza, która przyjdzie do głowy respondentowi).

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Świadomość_marki


Działanie reklamy bezpośredniej. Cytat z Wikipedii

Reklama bezpośrednia ? jeden z rodzajów reklamy, wymagający bezpośredniego kontaktu pomiędzy sprzedającym i kupującym. Polega na wysyłce broszur lub ulotek bezpośrednio do potencjalnego odbiorcy albo wizycie w domu konsumenta.

Reklama bezpośrednia wymaga sporządzenia bazy danych klientów, do których będą skierowane określone działania reklamowe.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_bezpośrednia



© 2019 http://w.wroclaw.pl/